Vrei ca lumea să audă de afacerea ta?

Zeet.ro vă oferă serviciul de "Distribuție neadresată la cutiile poștale de flyere și pliante aproape oriunde în România", sâmbăta și duminica în aceeași zi cu ziarul Kaufland, o soluție simplă și eficientă pentru orice campanie de promovare.

Ce oferim prin serviciul de distribuție flyere și pliante
  • Distribuție flyere  și pliante aproape oriunde în Romania la sate, comune și orașe
  • Oferim toate serviciile începând de la grafică, print și  distribuție flyere
  • Planificare atentă și strategie bazată pe afacerea dumneavoastră
  • Tabele și hărți pentru planificarea   distribuției de flyere și pliante

  • Știm exact care este numărul de flyere de care aveți nevoie pentru a acoperi zona aleasă, astfel evităm risipa de bani
  • CONTROL COMUN PE TEREN DUPĂ  DISTRIBUȚIA DE FLYERE ȘI PLIANTE
  • Distribuim în fiecare SÂMBĂTĂ-DUMINICĂ, astfel vă puteți organiza eficient promoțiile și campaniile de promovare
  • Minim de 20.000 de exemplare/centru de distribuție.
Avantajele distribuției de flyere și pliante
  • 90% dintre campaniile care au inclus distribuția de flyere au înregistrat o creștere a clienților noi;
  • 89% dintre consumatori își amintesc că au primit un mesaj în poștă și are un impact puternic în viața oamenilor. Cu 35% mai mulți din consumatori își aduc aminte de pliante decât publicitatea pe rețelele sociale si cu 49% mai mult decât pe email;
  • Persoanele sub 35 de ani interacționează acum cu pliantele mai mult decât orice altă grupă de vârstă;
De ce să apelezi la distribuția de flyere și pliante?
  • Dacă doriți ca promoțiile si ofertele pe care le aveți să ajungă la comunitatea locală
  • Dacă doriți să promovați un produs sau un brand
  • Dacă sunteți în căutare de personal pentru compania dumneavoastră
  • Dacă urmează să vă faceți apariția pe piață
  • Dacă sunteți la început de drum

Distribuția flyerelor la căsuțele poștale este eficientă mai ales pentru campaniile cu un tiraj ridicat, repetate periodic, pentru că astfel crește gradul de conștientizare a mărcii și încrederea în marcă.